tisdag 14 juli 2009

..svart är ingen färg...


..jag gillar svart..det är ingen färg säger de som håller på med färganalys..okey..jag gillar en färg som alla kan se..men som inte finns..eller som inte är en färg..det är väl nästan samma sak...


..idag har jag tillbringat ett antal timmar i butiker som säljer kläder..för att finna mig nåt nytt svart...det fanns absolut inget som passade..inte ens de kläder som hade "riktiga" färger föll mig i smaken...alltså sparade jag en hel del pengar..positivt..men jag ville ju så gärna köpa mig nåt nytt....


..på tal om svart så har jag två katter som har en färg som inte är en färg..samt två som har...FÄRG.....totalt fyra katter som den som är matematiskt begåvad kan räkna ut...en av dem kan beskådas på fotot ovan ..det är den vackraste Gunvald.....Fife IP & IDP PR S*Jazz-Annas Georgy Porgy....det kommer att finnas många anledningar till att knyta mer bekantskap med honom och de resterande tre....men nu är det sen natt ..och trots semester är det nog dags att stänga ögonlocken....en stund..

1 kommentar:

  1. Puss pålakritskatten <3
    Jaha..så jag har en katt som inte har någon färg med alla färger och en katt med dassig ingen färg med alla färger...om man ska tro färgexperterna ;o)
    Alltså är vitfläckar riktigt färggranna katter ;o)

    SvaraRadera