söndag 12 juli 2009

..jag skulle aldrig...

Jag skulle aldrig ha en mobiltelefon..jag har en..jag skulle aldrig ha en dator...jag har en..jag skulle aldrig skriva på nåt forum..ha ha ha..spaltmetrar har jag skrivit....Face-book..glöm det...något så fånigt onödigt...ha ha ha ha..inte jag inte..hmmm...har Face-book....och en blogg...näe det var det värsta dumheter...och nu har jag kämpat mig till en startsida..expertisen från annan del av Sverige kommer till min vän och granne och i morgon...kanske kan hon bistå med lite hjälp..

Katter det har jag haft hela livet och ska alltid ha...en snickare har jag också..inte så dumt det heller....fast så mycket snickrat blir det inte...

Så här börjar min allra första sida..i min allra första blogg...ingen förhandsbeskrivning..ingenting..bara pang på rödbetan...PANG !!!

5 kommentarer:

  1. Hejsan, kul att du åxå bloggar....kolla in min om du känner för det längesen jag skrev i den iof. Min heter simelsspjuverblogg. Finns under min profilbild på fb. Lr så kanske du kommer åt den här direkt.....vi bloggar tydligen i samma forum :o) /kram Madde

    SvaraRadera
  2. Kul! Svart som natten - svart som katten! Kul att du också har ytterligare en sån sak som man inte ska ha - som man har i alla fall!

    SvaraRadera
  3. ..ska lägga in bloggare i min blogglista..men jag är ju så "klen" med datorer..ett under att jag kommit så här långt...men jag ser framemot lite hjälp..vilken dag som helst...!!

    SvaraRadera
  4. Åh vad kul med din blogg! Ska länka till dig. Hoppas det är ok.
    Att du hamnade på FB antar jag är mitt fel ;o)

    SvaraRadera