tisdag 3 november 2009

..tragikomik..


.....tragikomiskt ..eller... "även jag din Brutus".....utan närmare precisering om varför....men häromdagen...rökte jag....jajamen...det fanns cigaretter så jag kände att nu röker väl jag också då..för att se om det skulle kännas bättre..till saken hör dock att det fanns ingen tändare...inga tändstickor....ingenting att sätta fyr med..

..vad göra...förnuftigast att låta bli ..men icke...det var ingen option..röka skulle jag ..bära eller brista..

.....brödrosten....självklart..brödrosten..spisplattan verkade lite långsökt....men ni som praktiserat att tända på en brödrost vet kanske att det kräver sin man/kvinna..många puffar blev det....innan fyr....i köket....japp jag har rökt i köket....bara under fyrningstiden förstås..sedan balkongen.....och inte bara en gång ...utan TVÅ...

..om det kändes/blev.... bättre....nja det vet jag inte..men det blev i alla fall inte sämre....smakade illa..luktade ännu värre..men som sagt...det blev inte sämre...






















1 kommentar:

  1. När inget kan göra det värre än vad det är så skadar det ju inte att prova....säger jag som hatar rök..(även om jag ibland feströkte lite som ung)
    Kan mitt i allt inte låta bli att le lite när jag ser dig framför mig, med cigaretten i mun envis som synden..böjd mot brödrosten..Krävs som sagt teknik!!Jag menar... ditt långa fina hår kunde stått i brand!!;o)
    STOOR KRAM!! <3
    (får inte min lilla Myra-bild att synka det jag skriver..fattar ingenting..)

    SvaraRadera