söndag 15 november 2009

..otillåten manöver...

...sent i natt eller tidigt i morse.... vilket man nu vill kalla det för...satt jag på tunnelbanan...på väg hem från ett krogbesök....med lite drinkar...dans och allmänt krogsvammel....då jag sällan...för att inte säga näst intill aldrig nyttjar kommunala medel...och definitivt inte under nattens timmar...hade jag telefonkontakt...via messen...ja ni förstår..

..vid en tunnelbane station kliver det på två unga killar....precis fyllda 18...såg så ut i mina ögon i alla fall..den ena är ganska kort och lite mer än knubbig...den andra lång...med stora lår...båda har fettstripigt hår och är inte helt nyktra...vilket inte undertecknad heller är.....

...de diskuterar brudar..vilka är fula så man inte får "pinne"..vilka som ser snygga ut....men egentligen är fula.. !!!!!....de ringer runt till olika brudar under resans gång...njäe ingen är intresserad av nattliga övningar....sen sitter de och pratar om hur många de varit med..jo en av dem....den längsta har minsann lagt ner 41 stycken.....det var ett samtal som inte helt återges i sin fulla rätt...jag känner att jag har lust att säga..."vill bara säga att så fula som ni är kommer ni aldrig att få ligg".........messandet fortsätter från min telefon till den andra..i en annan del av stockholms tunnelbana....och precis de ovanstående fraserna är ett singel mess..om ni förstår...men det är bara det att jag skickar det till ALLA i min telefonbok...ja inte bara en gång utan TVÅ...att det sänts två ggr..det talar den andra telefonen om för mig..och det är när jag ska radera...jag raderar alltid sms...som jag till min stora fasa ser...att min telefon gjort denna "otillåtna manöver"..............HOLY MOSES.......till chefen..till folk jag knappt känner...eller ännu värre till folk jag känner...gamla arbetskamrater....jourtelefonen på jobbet....you name it...dessutom till hemtelefoner...där en metallisk röst läser upp detta...VILL BARA SÄGA ATT SÅ FULA SOM NI ÄR KOMMER NI ALDRIG ATT FÅ LIGG...

.....TOPPA DET OM NI KAN...

...nu pratade jag med "grannen" i morse och hon hade inte fått detta mess i gryningstimmen..så förmodligen är ovanstående inte längre en korrekt version...men om nån av er fått detta sms..."harkel"...så hemskt mycket förlåt....

4 kommentarer:

  1. Fniss ;o)))))
    Underbart! Dagens skratt om inte årets!

    SvaraRadera
  2. Jag dör av skratt! Slår allt !!!! LOL
    Men som tur är fick jag inget meddelande från dig LOL

    SvaraRadera
  3. Galet roligt. Fick dagens skratt. Tack ;) /Linda

    SvaraRadera
  4. Ja....hahaha...jag vet inte hur länge sedan jag skrattat så....från T-banan-upp i trappuppgången-ner igen med hunden - ute i Tessinparken- upp igen i trappuppgången(där en *som tur är* okänd dam åkte upp förbi i hissen,stirrandes på mig med munnen formad till ett O !!!)-in i lgh-sittandes i soffan -kiknande..höll på att kissa på mig och fick håll i ryggen..
    När tel väl var pålagd gick jag för att sminka av mig..det såg ut som jag störtbölat-svullen o med täppt näsa..skrattade igen......
    Tack!!för en jätte kul kväll Anne-Marie :D

    Och- jag kommer ALDRIG glömma..:
    VILL BARA SÄGA ATT SÅ FULA SOM NI ÄR KOMMER NI ALDRIG ATT FÅ LIGG!!

    SvaraRadera